Honda marine SrbijaHonda marine SrbijaHonda marine Srbija

Honda BF 250

Novi Hondin motor BF250A uključuje srce Honda Marine tehnologija, kao i nekoliko dodatnih novih značajnosti. Honda BF250A vanbrodski motor dizajniran je kako bi predstavili Hondine tehnološke prednosti, operativne, i prednosti zaštite okoline.

Novi dizajn:
Honda BF250 ", izgled odstupa od drugih Honda vanbrodski motora. U svom estetskom dizajnu je gladak i vitkiji. Kapa za BF250 izgleda oštrija, više profila u odnosu na prošle modele s hromiranim linijama prenosi snagu i brzinu novog modela.

Osim novog spoljašnjeg izgleda, novi BF250 ima uzbudljive nove boje, Aqua Marine Silver. Ova nova boja, uz uvođenje podebljano nove grafike i boje (crna) kombinacija je kako bi BF250 uistinu zaslužio svoj vodeći status, što je odraz vrhunskog kvaliteta dizajna.

Nova velika zapremina Motora:
Honda BF250 novi četverotaktni motor je najsnažniji vanbrodski motor Honda u Marine programu. Novi 60 °, V6, 3.6l snažan, kompaktan, 24-ventila SOHC dizajn, osigurava vrhunske performanse, pouzdanost i trajnost koja se temelji na Hondinom inženjeringu. Ovaj dizajn omogućuje jednostavnu montažu, naročito kod više motora zajedno u paketu.

Za niske brzine rada, CAM režnjevi-bregovi, služe otvaranju i zatvaranju usisnih ventila. Ispod 4800 obrtaja u minuti ovaj CAM profil pruža dobar donji moment za snažno ubrzanje. Kad rad motora prelazi 4500 obrtaja u minuti, komandni modul aktivira hidraulični regulacijski ventil koji se pomera sihronizujući klip za zaključavanje sva tri roker ramena - poluge zajedno. Srednji režanj-brijeg za visoko dizanje CAM profila, drži usisne ventile otvorenim na duže vreme. Ovaj sistem mase velike brzine vazduha ulazi u motoru na ovoj brzini u komoru za sagorevanje te na taj način proizvodi više energije.

NOVO:
BF250 je u industriji vanbrodskih motora prvi, koji ima odvojena dva kruga vazduha (Honda podataka avgust 2011). Ovi vazdušni tokovi hlađenja daju svež vazduh za
(a) uvođenje – indukciju u motor i
(b) pod-hauba motora / komponente za hlađenje.
Novi direktni sistem usisa vazduha smanjuje temperaturu motora usisnog vazduha, povećava volumen vazduha u motor, i razvija više snage. Ovaj sistem usisa vazduha usmerava hladan vazduh iz gornjeg unosnog otvora, (uklanjajući bilo koju prisutnost vlage), a zatim ga indukuje u motor preko tela sistema gasa. Ovakav sistem omogućuje učinak hladnjaka te gušći vazduh za izgaranje ispod poklopca indukcijskog sistema u odnosu na dosadašnje konvencionalne sisteme.
Na pogonu radilice na vrhu je ventilator, koji uvlači vazduh za hlađenje kroz prednje otvore, te izbacujući vrući vazduh širom motora kroz otvor na vrhu poklopca motora. Korištenjem ovog odvojenog sistema hlađenja, ne samo da se osigurao maksimalni učinak hlađenja u području motora, nego je i povezan na direktan unos vazduha.
Rashlađenim vazduhom pomaže se, da se proizvode više konjskih snaga i veći obrtni moment.

MODEL
BF 250
BF 250 BF 250
ČIZMA
L
X XC
START
R
R R
PALJENJE
CDI
CDI CDI
BROJ CILINDARA
6
6 6
ZAPREMINA MOTORA
3471
3471 3471
BROJ VENTILA
24 24 24
HLAĐENJE
V
V V
SNADBEVANJE GORIVOM
I
I I
REZERVOAR (lit)
-----
----- -----
ALTENATOR (12V)
60A
60A 60A
TRIM
EH
EH EH
TILT
EH
EH EH
VISINA ZRCALA
508
635 635
TEŽINA (kg)
268
272 276
CENA U EUR
18.500
18.710 18.710

LEGENDA

S - kratka osovina
L - duga osovina
XL - ekstra duga osovina
XXL - ekstra ekstra duga osovina
H - manuelno, R - elektro starter
CDI - tiristorsko paljenje
V - vodeno, A - vazdušno
K - karburator, I - injection
M - mehanički, H - hidraulički, EH - elektrohidraulički

Dinarska protivvrednost se utvrđuje prema srednjem kursu NBS.

Dizajn i izrada, Sinisa Samardzija-Digital presentations